16 timmar och 14 minuter!

Det var exakt 16 timmar och 14 minuter sen jag skrev mitt förra inlägg, så det är ju ganska ämna mellanrum mellan inläggen nu som ni ser, har varit i skolan hela dagen idag, sjukt jävla jobbigt vi fixade julbord och sen var jag någon jävla serveringsvakt -.- det var ju både kul och jäääääääävligt jobbigt, menmen om jag får sumera dagen så var det iaf helt okej enligt mig, om man bortser min jävligt jobbiga huvudväääääääärk! // RALLE


när allt e som jobbigast och alla sviker än, då tänker man tillbaka!





Kommentarer
Postat av: bellaa

Måste säga att du var ganska så söt idag när du stod där som serveringsvakt! :)

2009-12-08 @ 22:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0