the phone all night long!

mitt öra e helt varmt:O ? har fan snackat i telefon konstant i 4 timmar nu, först ringer någon med dolt nummer som jag lyckas prata med i 20 minuter, sen snackar jag med julia i minst 2 timmar och sen ringer tobbe och ellinor också, det är nog bäst att jag går och lägger mig nu innan jag blir mer telefonderrad för vem ringer här näst, mamma eller kanske farmor HAHAH fast julia telefon terrade faktiskt inte mig.. för henne var det roligt att snacka med fast säg inte det till henne "fniss" men nu ska jag hoppa i säng PUSS!

ett prakt exempel på hur jag ser ut när jag snackar telefon, och hon till vänster får vara julia HAHAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0