EMMA HULTIN ÄR BARA MIN BÄSTAVÄN!

både jag och emma börjar bli förjävligt trötta på att folk bärar ta förgivet att vi är tillsammans? menvafan verken jag eller hon har sagt något av det? sen när fick man inte ha bra eller riktigt bra kompisar?

Menar jag och emma umgås rätt ofta brukar slagga hos henne när vi ska göra något speciellt dagen efter eller när man helt enkelt bara vill ta det chill, menar folk skriver kan inte du lägga ut lite bilder på emma? eller typ lägg ut bilder på dig och emma tillsammans osv, vafan? vi är inte tillsammans? RIGHT!

Eller endel säger typ hur länge har ni varit tillsammans eller hur går det med emma, jo men vet ni vi ska skaffa 3 barn lägenhet en hund och bil innan närmsta halvåret tar slut tänkte vi och i slutet tänkte vi gifta oss eftersom vi är förlovade HAHAH DRIVER! och anteckna nu att jag skriver att det var ett skämt så ingen tar något förgivet!



så INGA fler frågor om emma och jag är på G!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du och Emma på G?

2010-01-13 @ 20:03:52
Postat av: Anonym

är du och emma på g?

2010-01-13 @ 20:17:28
Postat av: Anonym

är du och emma på g?

2010-01-13 @ 20:17:42
Postat av: emma

efterblivna horungar. nej vi är inte på g.

läs texten

2010-01-13 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0