"ledig"

vaknade för en halv timme sen, ska egentligen inte vara hemma.. så hoppas att min lärare inte läser dehär vilket man aldrig kan vara säker på eftersom jag vet att mina tidigare lärare faktiskt kollat in mig blogg ibland:O

men eftersom jag började klassen med två månader kvar av höst terminen så hade ja missat massor i varmköket och eftersom det också strulade till med grupperna så existerade jag inte på dem flesta av andres lektioner..
så vad ska man göra liksom?* kommer ändå inte kunna få något betyg där nu eftersom jag missat 16 av hans 20 lektioner kanske han kommer inte kunna betyg sätta mig på 4 lektioner ändå? så varför ska ja då vara där??

aja ska lägga mig och fundera på vad jag ska göra nu BYE!
kanske inte alltid blir som man tänkt sig!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad hade du tänkt göra idag då? haha...

2010-02-15 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0