tjejer utan smink ett STORT +

loggade nyss in på min " riktiga" msn och hade namnet "tjejer utan smink?, JAG TACK! det rolig var att alla möjliga skrev, endel skrev sluta logga ut och in man ba shit en gång aldrig mer, menmen finns ju gringa folk, men det var ju inte det som var grejen, det var det att jag loggade in och heta det om sminket, vilket jag fick massa kommentarer om, vafan får man inte tycka vad man vill eller? har inte sagt att jag är någon som bestämmer om hur folk ska se ut men liksom säger bara vad jag tycker, och tycker helt enkelt att smink e överskattat man vågar itnte visa vem man egentligen är eller inte för att utseendet säger vem man är men jag menar med att kladda på massa annat, mascara är inget jag räknas som smink utan något man har på ögonen vilket är helt okej tycker jag men om vi killar inte är gjorda för att bära smink och ingen av oss som klagar på att vi är fula utan borde ju tjejer kunna vara precis likadana, försöker bara hitta nån som bara använder mascara, men verkar ju inte finnas någon sån tyck och säg precis vad ni vill om dethär inlägget nu vart bara så jävla upprörd över vad alla svarade.// RALLE

M... FUCK smink!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asso klart jag skulle vilja vara utan smink men om jag va det skulle alla tycka jag såg hemsk ut eftersom allas hy inte är fin direkt och så.Jag tycker din åsikt är bra men a svårt det där

2009-11-04 @ 22:02:59
Postat av: Isabella Hornesjö FB

Förlåt. Men du är så söt, kan inte låta bli ..

2009-11-04 @ 22:21:08
Postat av: Natta

Men jo visst kan du ju tycka, jag håller med när jag ser tjejer som har smink som man ser inte behöver men å andra sidan finns det vissa som har problem eller kanske mycket finnar som behöver ha smink. jag menar personen isig är ju densamma;)najsblogg men du har stavat jätte mycket fel.

kramkram;)

2009-11-04 @ 22:55:05
URL: http://bubbleandtrouble.blogg.se/
Postat av: Anonym

du verkar som en bra kille synd bara att du är player och inte får några tjejer.

2009-11-05 @ 01:41:08
Postat av: Anonym

smink e skit, visa vem du är utan. Låt han tycka som han vill idioter.

2009-11-05 @ 14:59:43
Postat av: Anonym

HERREGUD VAD DÅLIG GRAMMATIK ! sinnessjukt att du inte känner att du kanske skriver grovt fel?"jag tack?jag räknas inte?endel?" du e ju helt makalös.. och mascara e ju såklart lika smink som allt annat? det e ju bara sånt man har i ansiktet annars? jesus christ vad dum du är hahaha...tyck såklart det om du vill(vet dock att du egentligen inte tkr så) men lär dig iaf att skriva ordentligt!

2009-11-05 @ 16:39:53
Postat av: Anonym

haha låt han skriva som han vill ?. Hahah blir det bättre av din idiotiska kometar ?. get a life biatch !

2009-11-05 @ 16:43:55
Postat av: ralle

herregud du som kommenterade bloggen nyss, vilket liv du kan ha för det första så är det inte hela världen om man stavar fel i en blogg lite här och där:S, och för det andra att lägga ut sig anonym du kan ju iaf stå för vad det du säger. PATETISKT!

2009-11-05 @ 16:44:17
URL: http://absolutraaul.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ganska skönt att höra att en kille gillar tjejer utan smink, tror dom flesta killarna föredrar tjejer med smink, om jag inte tror fel... =)

2009-11-05 @ 16:55:25
URL: http://hosangie.blogg.se/
Postat av: Meloonia ♥

Fin blogg du har ♥

2009-11-05 @ 16:56:10
URL: http://meloonia.blogg.se/
Postat av: maja

fuck smink, I say ^^

2009-11-05 @ 17:15:15
Postat av: Finicia

Helt jävla rätt! Jag slutade använda smink för ett år sen pga att jag vill att folk accepterar mig hurfan jag än såg ut och ärligt.. det ser fan inte så jävla illa ut. Huden blir bättre också vilket är skitbra. Man vill ju inte ha en brud som bär en mask och DÅ är det vackraste man sett och sedan när hon tar av den "masken" så ser hon förjävlig ut och är asful. Varken kul för bruden eller killen. Jag kör med mascara för det mesta. Sitter fan inte med hundra burkar brunkräm, blä.

2009-11-09 @ 00:24:51
URL: http://thefanskap.blogg.se/
Postat av: camilla

jag tkte det va så otroligt bra så va tvungen att lägga in en åsikt på bloggen, kolla gärna in den, puss på dig söt

2009-11-11 @ 02:16:29
URL: http://camillakyllnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0