PARADISE HOTEL, RAMI KUNG?

någon mer en jag som checkar paradise hotel varje dag eller ah när det går?, vad tycker ni isf om att rami har kommit till hotellet en riktigt grym snubbe som kör ett ärligt spel iaf vad jag tycker, menar han har ju bara hört vad francesca har sagt?, tycker han kör det som ska göras splittrar på katja och andreas som nog är hotelets äckligast par om jag ska vara ärlig, både som kör ett riktigt äckligt spel! och speciellt katja, och om man ska snacka lite om dom andra som greta som också kör ett riktigt fult spel dom ända man kan lita på verkar ju vara vara rami och aneli, men vad tycker ni? ni som kollar tyck till! kul att debbatera lite!


Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag kollar på det och hejar på Kristoffer o Anneli, dom kör ett schysst och ärligt spel :)

2009-12-17 @ 16:10:16
Postat av: Chanelin@pea

jo.. jag tycker det också

2009-12-17 @ 16:11:10
Postat av: Martin Åkerberg

Visst Anneli och Kristoffer är ett fint par och dom kan nog gå långt, men jag gillar Cimon och Greta även fast det känns ibland att dom inte litar på varandra till 100%.Jag har gillat dom ända sen första början.

2009-12-17 @ 16:34:52
Postat av: Anonym

katja e äcklig -.-

2009-12-19 @ 19:52:45
Postat av: Anonym

Klart man kollar de! :)

2009-12-22 @ 15:30:04
URL: http://izzuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0