pluggpluggplugg!

skolan? läxor? prov? redovisningar? tar det aldrig slut?! blir man klar men det enda som kommer något annat nytt har redovisning + prov imorgon och fick reda på det idag eller visste det innan men hade glömt bort det helt! jag orkar inte har suttit snart en timme och fixar mitt powerpoint arbete nu och är ändå inte klar! nej för nu ska jag läsa 8 sidor text om fisk! KUL prov på fisk och jag kan A B S O L U T  I N G E N T I N G! fuck för läxor och redovisningar! räcker det inte att bara gå i skolan ?

SNÄLLA DÖDA MIG NÅGON!

 


Kommentarer
Postat av: frida

är det sant att du har knullat carro från sollentuna?;)

2010-01-31 @ 21:46:48
Postat av: ralle

det beror på vem det är som frågar:)!

2010-01-31 @ 22:45:56
URL: http://absolutraaul.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha vrf då?

2010-02-01 @ 18:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0