min syster är DUM I HUVUDET:)!

vet ni avr min syster har gjort fick egentligen inte skriva dethär i bloggen för hon skäms(a) skulle jag också gjort! men iaf efter vi hade varit i hammarbybacken igår hade hon iaf fått snö innanför sin nya mobil, och fick för sig att köra in sin mobil på värmning i micron HAHAH! FAIL säger jag bara den börja halvt brinna och det luuktade skit i hela lägenheten, mobilen som hon fick för knappt två veckor sen HAHAH men alla gör ju misstag, men iaf LÄGG ALDRIG IN EN MOBIL I MICRON om ni får för er att värma den(a) MARIA LILLASYSTER ERICSSON = PUNGKULA!:D







Kommentarer
Postat av: T

jävlar vad smart ... Varför tog hon inte Hårfönen som alla andra xD ?????

2010-01-08 @ 22:01:39
Postat av: sabina

HAHA! Vilken fail!

dör av skratt!

2010-01-09 @ 19:29:28
Postat av: Anonym

haha omg

2010-01-12 @ 19:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0