funderar! men ska jag*?


                                 http://www.tv4play.se/aktualitet/sparlost

SPÅRLÖST? någon mer en jag som har kollat på den dokumentären, eller dokumentär kanske man inte ska kalla den whatever -.- för alla som inte redan visste det är ju jag också ADOPTERAD vilket innebär att man blivit ah lämnad av sina förra föräldrar till dom föräldrarna jag har idag av olika orsaker, vilket jag inte klagar på!

Men när man kollar programet så ser man hur barn som e adopterade får chansen att hitta sina egna föräldrar är det något jag borde göra? är det värt ett försök att få reda på vem man egentligen är? vart man egentligen kommer ifrån och vem som är min bioligiska mamma och pappa?  har jag några syskon, hur många frågor finns det egentligen inte att undra över, men för att få svar på dem frågorona måste man ju göra ett försök, och det är där jag tvekar,

Är jag den enda pojken som saknar riktiga föräldrar? nej det kan jag vara säker på att jag inte är men det är inte det som är saken utan saken som gör en nyfiken men ändå orolig på samma gång, så vad tycker ni? ska jag försöka ta kontakt med dom som egentligen är dom riktiga?

" vart e mamma ? "




Kommentarer
Postat av: Anonym

gör ett försök

2010-01-13 @ 20:29:05
Postat av: louise

var med!

2010-01-13 @ 20:30:49
URL: http://ccirkel.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja håller med anonym..någon gång måste du ju träffa dom. fast det är ju upp till dig själv!

2010-01-13 @ 20:31:10
Postat av: Lisa

Eller så väntar du tills du känner dig mer redo :)

min bästa vän är adopterad, hon ska åka till korea och kanske hitta sin mamma när hon fyllt 18

2010-01-13 @ 20:38:39
URL: http://honlisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör det, de vore aldrig fel

2010-01-13 @ 21:41:45
Postat av: Anonym

gör ddet <3

2010-01-13 @ 22:10:38
Postat av: Anonym

Jag säger såhär, det är upp till dig själv men tänk efter, är inte dina föräldrar som du bor hos nu dina riktiga föräldrar för dig? En familj har inget med blodsbanden att göra , en familj bygger man upp, dom som är där för dig och tar hand om dig , det är väl ändå din familj? Inte dom som lämnade dig. så skullejag iaf känna. Men gör det som känns bäst för dig!

2010-01-14 @ 16:38:23
Postat av: veronika

do it :)

2010-01-14 @ 18:03:09
URL: http://missveronika.blogg.se/
Postat av: Angelica e

jaa gör det! :)

2010-01-14 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0