sämsta hårprodukterna jag köpt!


läste krilleboiis blogg, och fick tipset att köpa hans hårprodukter för att se om håret verkligen blir så bra som det ser ut att bli på honom, se det vart direkt till stan för att köpa alla krilles hårprodukter och alla 4 grejer han använde gick på lite mer en dryga 500 lappen, men vart det verkligen värt pengarna? NEJ det var det sämta köper jag gjort 560 kronor åt helvete ingenting reagerade bra på mitt hår, mitt hår fler bara tjockt och dåligt! stor tumme ner för hårprodukter för tjockt!
checka hans blogg och hur hans hår ser ut/blir http://rahlenfeldt.blogg.se/ 

hårspray difi blå 159 kronor
osis + dust it 99 kronor
lee stafford 89 kronor
osis + thrill 199 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0