du VAR min bästavän marcus johan tjernell

lyssna på låten samtidigt som ni läser texten! ps tvingar er inte att läsa texten inte dig heller marcus för den är så in i helvete lång! men den betyder för er som orkar läsa! videon längst ner är ett måste att se!




runda ikväll eller ? vem ska jag nu ta min runda med i sommar, den vi tog varje kväll i somras och kom ihåg när du berättade att du brukade ta den själv när inte jag var hemma när allt var skit när du behövde tänka men vad gör du nu egentligen? vilka är du med nu? maruis dom 8 eller 10 åren som vi var bästavänner  gick fort och sen tog dom slut snabbare än snabbast och nu? vafan händer nu? nu har vi inte snackat på flera månader snart inte ens sätt varandra? träffat varandra? vet att det alltid vad du som skrev förut aldrig jag och aldrig jag och det sa du till mig när vi bråkade också "raul det är alltid jag som smsar dig osv" och det var sant men vet du varför? för att jag var rädd att du skulle tycka jag var jobbig, ville inte att du skulle tröttna och säga att vi inte skulle vara kompisar längre, men jag lyckades med det ändå jag lyckades förlora dig och var det inte du som sa som när vi såg filmen high school musical för något år sen bröder bråkar men finns ändå alltid där för varandra? men vart e du nu marcus? jag vet att jag gjorde fel och vi bråkade alltid om småsaker och det var säkert jag som började oftast men marcus det var varje gång när du t.ex. höll på med en brud för jag trodde att du skulle gilla henne mer en mig jag var rädd att förlora våran vänskap att du skulle bry dig mer om henne en mig, det var inte för jag ville bråka men vågade aldrig säga det när vi skrev för då kanske du skulle tyckt jag var bögig eller något men jag kom ihåg för ungefär två år sen när vi slutade vara under en period pga. en tjej du bara sket i mig men efter ett halv år kom du tillbaka och sa att du ångra dig mer än allt drömmer fortfarande ibland att det skulle hända igen drömde inatt i med att playahead nu ska läggas ner att du var inne och skrev i bc jag älskar dig raul strutsägget ericsson önskar allt var som förut och sen vaknade jag bara upp och märkte att det var en dröm? eller kom du ihåg när jag kom hem med iza från skåne när hon knappt kunde gå själv utan att man vara tvungen att bära henne när vi skulle gå vår runda hemifrån oss till slussen och tillbaka bara för att "ragga tjejer" HAHAH när det tog minst en timme att gå! eller våra cykel turer? är allt bara det bortglömt för dig? sommaren 09 som skulle bli bäst? som du skrev på din press, för mig var den iaf den bästa sommaren vi gjorde precis allt allt vi snackade om redan innan du fyllde år:

- vi åkte till mitt land
 - jag skaffade hund
   - vi träffade brudar 
    - vi var på älmsta natta, nrj, ung 08, the voice osv
      - vi badade, sov över hos varandra, var på grönan

ah fan folk trodde vi satt ihop, folk frågade alltid vart har du marcus då är du med marcus? och speciellt efter vi bråkat när vi slutade vara med vara, var var som gjorda för varandra visst vi hade andra kompisar men vi umgicks alltid med dom tillsammans med varandra, och vet att du och flera har rätt man kan inte vara med varandra jämt för man måste få ha andra kompisar men det hade vi också men vi kanske inte umgicks med dom lika mycket men det har jag inte sagt att du inte fick göra heller sa aldrig mer nej du får inte vara med honom utan du frågade heller aldrig så då bestämmde vi saker och det var typ så vi började bråka när någon av oss skulle göra något annat istället blev vi sura på varandra men menar då kunde vi eller du sagt innan ska vara med samme på lördag och sen kunde du sagt det så kunde jag gjort något annat istället för att man bestämde saker och sen samma dag sa man det klart man blir arg/ledsen/besviken då eftersom då står man där och har inget att göra, vi var som bröder och det sa vi alltid och det är inget jag ångra vi ställde alltid upp för varandra gjorde alltid saker tillsammans om jag fick skulle jag betala allt ja ägde för att få tillbaka precis som det var eller få spendera en sista sommar med dig menar jag e snart vuxen och du med och saker ändras men kan vi inte vara tighta vänner tills den dagen kommer påriktigt när någon flyttar eller när det inte funkar längre istället för ett sånt här skit bråk ska få förstöra allt, kommer ihåg gångerna vi bråkade när du eller jag behöve hjälp och vi gick igenom våra minnen eller allt vi hade gjort när du sa raul jag gråter och menar vart har den marcus tagit vägen han som tog åt sig av det man skrev eller skrev dom långa smsen när vi bråkade om att bror jag vill inte förlora dig men det var inte du som förlorade mig utan jag som förlorade DIG, men vad har hänt nu minns du äns mig ? minns du vem jag egentligen e? jag var fan din bästavän som du alltid skulle finnas för som du sa din extra bror raul mikael ericsson, men vad är jag nu ingen, ingen alls för du har fått nya vänner som går före mig sa du nu tänker inte kasta bort dom vänner jag fått nu sa du när vi snackade sist men mig då? våran vänskap sen små den kunde du bara kasta iväg jag känner inte igen dig, kom ihåg i slutet när vi umgicks när vi hade så jävla kul när du sa shit ja börjar snacka som dom jag umgås med abo osv och nu när jag såg att du hade kommenterat vallis bild på facebook så hade du skrivit typ "tjockt gammal bild" vafan i somras skulle du typ skrivit bästavänner eller något liknanade marcus vet att basketen var allt för dig och det accepterar jag, kommer ihåg när du var på mina matcher och tyckte det var så jävla kul efter, och jag vet marcus att jag borde kommit på flera av dina matcher men jag försökte men hade inte samma intresse av basket som du hade av min bandy för du sa alltid att det var så kul när calle och louie bråkade med domaren osv, och menar jag förskte verkligen komma på dina matcher även fast det kanske inte avr det roligaste men gjorde det för att inte svika dig! jag vet att vi ljög för varandra, och menar vet inte hur mycket skit du snackar om mig nu eller hur mycket du tänker på vår vänskap, men en sak jag aldrig skulle göra skulle vara att snacka skit om dig aldrig har FAN aldrig gjort det, men om jag fick den chansen att tillbringa det sista åren med dig för om 5 år kanske jag har flickvän och funderar på skaffa barn medans du tar studenten och då kommer det aldrig bli som förut men det kan det nu om båda vill jag vill men du kanske har förändrats för mycket för att något ska kunna bli som det var förut! och som du skrev för någon månad sen raul ser att du inte behöver mig längre du har ju redan roligt på helgerna och nya kompisar? vadfan spelar det för roll! MARCUS INGEN INTE NÅN SKULLE KUNNA TA DIN PLATS jag vet att jag kommit tobbe väldigt nära och samma med chang och suppis men ingen av dom är som dig ingen! menar tobbe är nog den som står närmast ju nu bland mina killpolare men han har också gått bakom ryggen på mig vilket jag tror du aldrig har gjort eller skulle göra på mig aldrig ingen kan ta din plats INGEN! och det med att jag börjat festat som du sa har hänt på nyår + 2 eller 3 gånger till i år jag är ingen sån kille marcus jag hade det mycket roligare med dig ingen slog det vi gjorde och om alla kommentera " GÅR DU ALDRIG UT PÅ HELGERNA FESTAR DU ALDRIG nej! när jag var med marcus gjorde jag inte det visst vi var ute men vi hade kul utan att festa och dricka vi träffade tjejer ändå eller kollade film och bara chillade hemma men det var det jag gillade med oss vi gjorde precis som vi ville!
minns du hammarkullen? HAHAH snuskgubben där vi fick allt ifrån eller rullstolsgubben som ja sa till dig som vi garvade åt i flera veckor efter och när du skullle jävlas tillbaka och kallade mig hundgubben från hammarkullen HAHAH säg någon stans vi inte var marcus eller något vi inte gjorde tillsammans! du fanns alltid där för mig som ett stort stöd en bror en alldra bästavän! när jag hade allt från tjejproblem till familjeproblem du gjorde fan allt för mig! och skiter fullständigt i om jag har massa stavfel eller inte haft några punkter vid olika tillfällen men den här texten e till marcus och bryr mig inte om vad ni tycker om det om det är bögigt whatever det är såhär jag känner att förlora en bästvän!



gångerna vi var så jävla TPL = trött på livet och bara ville dra från allt








eller minns du gången vi spelade fotboll på mitt land när resten av min släkt satt och åt och när du träffade min faster i huvudet med bollen, och vart skit rädd och inte vågade gå ut sen..





eller gångerna på grönan med valli chama dom vi hatade från början men som vi sen blev kompisar med kanske inte dom jag gillade mest av alla och det vet du avrför och alla andra vi lärde känna , allt vi gjorde den sommaren









eller när vi var på mitt land..


och du fick vara med från dag 1 med iza nästan tills hon blev vuxen




och sparar det bästa till sist kommer du ihåg ? " säg att du älskar mig " jag älskar dig HAHAH


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså dina bilder, stånd 24/7 eller hahahah

2010-02-02 @ 16:12:37
Postat av: glaadast@

tycker synd om fan:(

2010-02-02 @ 20:06:04
Postat av: beatrice

naw.. :( fyfan va hemskt.. ja vet hur det känns :/..

2010-02-03 @ 14:19:03
Postat av: glaadast@

vad hände egentligen mellan dig och markus du kankse nt vill ta upp det här om du vill smsa mig o berätta 0704136816

2010-02-03 @ 15:19:16
Postat av: Josefine

oj,stackarn:/

jätte gullig text men iaf,måste vara skit att

förlora en vän..

2010-02-04 @ 15:51:13
URL: http://josefinlk.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan va gay

2010-02-04 @ 18:49:50
Postat av: valli

håll käften det är inte alls gay ! , ni borde bli vänner igen ni båda har förändrats som fan ingen av er är sig själva längre ! , marcus snackar som värsta blatten och grejer , och du har börjat dricka och grejer något du aldrig brukade göra när du umgådes med honom

2010-02-18 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0