sammanfattar min onsdag!

tja! idag har det varit slappt försov mig så blev ingen skola, finns andra anledningar till det också men inget jag tar upp här, det får ni fråga "privat", men i alla fall när jag vaknade så blev det att sätta på en film och bara softa galet, sen när klockan började närmna dig att folk slutade skolan, så drog jag in till stan för att möta chansin och suppis, men suppis skulle iväg så jag och chan stannade kvar och chillade galet sprang in på åhlens snabbt för att köpa lite mer hårfärg, sen chillade vi ett tag tills vi åkte hem, senare blev det chill i soffan framför idol, och snacka lite med syrran, nu ska ja hopp i säng helt ensam eller får se om hunden hoppar upp, skriver mer imorgon // RALLE

min hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0