fredag/lördag/söndag/måndag

tjatja, tänkte bara be "alla läsare" eller iaf dom som läser om ursäkt för en jävligt dålig uppdatering, har varit mycket ut och inte orkat suttit vid datan helt enkelt.

fredag : marcus åker till thailand, sa hejdå till honom eller blev inget riktigt hejdå men, chillade galet hemma eftersom jag hade fetaste headachen härligt engelska där, satt hemma glodde idol och kolla på något helt okej humorprogram.

lördag : sov riktigt jävla länge, vaknade vid 1 tror jag sen var det chilla lite hemma kollade på någon film på sf kanalen, sen var det fixa sig lite åka in te slussen möta tobbe och kimmen, sen drog vi hem te mig väntande på seg thaien chang som kom efter två timmar, vi skulle då på chillkrök men blev inte riktigt så eftersom allt fucka ur sig i sista minuterna, sen var det hänga lite i stan och chilla galet kändes ganska värdelöst men tiden gick ändå.

söndag : DERBY som gällde.. var sjukt jävla taggad då, DRÖMMDE till och med om matchen HAHAH fatta insatt skrev ner hela jävla bajens startelva och allt, men allt man fick tillbaka var en jävla skit förlust.. skönt NÄR BAJEN hade hela jävla matchen.... + att det var söndag kunde inte bli bättre det regna det var söndag och det kändes verkligen och bajen torska, senare vid 1 tiden på kvällen/natten mötte jag en kompis i skanstull som sov här eller blev inte så mycket sovande eftersom hon SNARKA halva jävla natten..

måndag : vakna vid 10 över tolv, drar äter lunch med papps och syster på nån kinaresturang helt okej gott ingen höjdare eftersom det bara var lunch tid och dom inte kunde servera det jag egentligen ville ha, menmen, efter det drog ja hem duscha fixa mig och mötte louise vid bussen, hon stannade från 4 te 8 ungefär sen så har ja chillat galet var i stan snabbt träffade johnny och passe sen var det hem och nu sitter jag här punkt slut!

// RALLE


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hejsan , jätte fin blogg.

Vi har frågestund på bloggen , fråga gärna något och jag lovar att svara till 110 % sanning.

kram <3

2009-10-26 @ 23:22:06
URL: http://twinsiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0