F*CK COMVIQ abonnemang!

Seiöst, hur jävla mycket ska man behöva betala per månad, när jag köpte min nya mobil sa dom inte ett skit om att om man nu köper abonnemang så gäller tydligen bara att man får skicka 3000 fria sms, och sen börjar det kosta 69ör per sms, vilket jag inte visste utan trodde man kunde skicka hur många fria sms man ville till comviq kontakter eftersom det var det som gällde när jag hade kontant kort, FUCK THIS säger jag bara och såhär har mina senaste mobilräknar sett ut på ungefär. jag snittade på ungefär 7000-9000 skickade sms per månad

Om man kollar på vad räkningarna har gått på så har pappa räknat ut att jag kan köpa ungefär två nya mobil av vad min räknar legat på DUKTIGT RAUL! tack ppappa som har ställt upp och betalt räkningarna.

April - 1300kr
Maj - 1484 kr
Juni, hade annat nummer
juli , hade annat nummer
augusti 2100 kr
september 1900 kr
oktober 1800kr
 
nu kan man ju lätt konstatera att abonnemang suger om man är någon som skickar mer än 3000 sms i månaden



Kommentarer
Postat av: malpy

kan man få numer :)? <3

2009-10-09 @ 10:27:59
URL: http://mclementson.blogg.se/
Postat av: M

precis samma sak har hänt mig utan att jag visste de, as jobbigt -.-

ps. hihi din blogg är bra :)

2009-10-10 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0