tur i spel, otur i kärlek

tycker ändå att rubriken stämmer in rätt bra på mig, träningen idag gick faktiskt jävligt bra om jag får säga det själv, presterade på topp och det är väll det som är det viktigaste, men kärleken går rent ut åt helvete, men tänker inte sitta här tycka synd om mig själv, men det var bara så att det passade så bra in på mig, förlåt, för riktigt dålig uppdatering idag, men ska bättra mig imorgon, men finns fler än en anledning varför det var så, men det får ni ta privat om ni vill veta mer om det, men nu tänkte jag kolla reprisen på paradise hotel, och sen hoppa i säng så skriver mer imorgon för då är det FREDAG:)! // RALLE

Ibland är det svårare en man tror..


 


Kommentarer
Postat av: JNA

tro mig när man är ensam med dig så e du helt underbar, sattsa på en tjej. Var inte otrogen..

2009-11-27 @ 15:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0