somnade framför tvn (a).

hade så sjukt ont i magen när jag kom hem, varför vet ja inte, kanske beroende på att jag inte hade käkat sen elva eftersom jag kom vid skolan då och missade lunchen slutade sen vid halv 12 och spendera resten av tiden i älta och stan och kollade på när tobbe tryckte i sen en hel pizza på pizzakällaren inne i stan, kom hem eftersom ha mött chang också hade så JÄVLA ont i huvudet, försökte stoppa i mig makaroner med kättbullar men hade sån jävla magvärk så gick och la mig och somnade bort även fast ja bara skullr kolla tv "skönt" ! och nu vakna ja nyss ut av att min mobil ringde och jag hade missat några samtal:O OVANLIGT RAUL -.- , men nu ska ja ta en ipren och försöka stoppa i mig nått att äta // RALLE

TRÖTTTRÖTTTRÖTT!


Kommentarer
Postat av: Ludde

vaary i älta?:O

utan att sääga till?

2009-11-12 @ 07:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0