ljkjgldfgj

kom inte på någon bra rubrik hatar att komma på det för det e så jävla svårt och jag e så jävla dålig på det -.-, var nyss på någon museum med klassen, helt okej såg massa nakenstayer! HAHAH -.- och nu när jag kom hem var det bäst att gå ut med hunden innan hon kissa inne så har gjort det också och nu ska jag ta något att äta för e skit hungrig, har inte ätit sen när jag vaknade eftersom det var så JÄVLA GOD MAT I SKOLAN IDAG IGEN -.- så skriver mer sen // RALLE  

 IZAAAAAAAAAAAAAAAAA! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du lägga in svaren?

2009-11-25 @ 16:20:33
Postat av: Anonym

kan inte du ta bort mp3 nallen? :p

det är rätt så jobbigt att behöva lyssna om när man typ ska kommentera och sen "backa" och aa .. :P

2009-11-25 @ 16:59:26
Postat av: Anonym

när kmr svaren

2009-11-27 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0