dålig uppdatering!

tjatja idag och i helgen har det varit lite dåligt med uppdateringar i bloggen men idag så har det varit en riktigt slapp söndag vaknade hos marcus vid halv 11 för att han skulle spela match vid 12 tiden, gick hem och tog det lite lungt åt lite kollade en film och sen var jag och marcus snabbt inne i stan för att lämna tillbaka två tröjor jag köpt, efter det smsa jag med mathilda och sen efter 1 och en halv timme pallade hon sig ända från upplandsväsby till mig för att kolla på film och bara ta det lungt. Efter att hon hade gått smsade marcus och vi bestämmde oss för att gå ner och kolla gymmet, så vart det att vi blev där nere i dryga timmen testade sakerna lite och bara satt och snackade, men nu ska jag ta det lungt:) // RALLE


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Va gulligt att du nämnde mig i din blogg ^^

2009-11-22 @ 23:19:27
URL: http://maffiosa.blogg.se/
Postat av: du vet vem

vrf har du nt svarat på den där frågestunden?:O

2009-11-23 @ 13:17:23
Postat av: ralle

svar till du vem vem, för att frågastunden fortfarande pågår som du kanske kan läsa :)

2009-11-23 @ 13:19:35
URL: http://absolutraaul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0