tja tjena plankat!

För er som har sett kjell tubleros eller vad han nu heter så fattar ni vad jag menar men tänkte bara säga tja tjena plankat för jag e så tuff för jag har precis plankat ifrån min träning eftersom min tränare skjusade mig och jag sen tog mi hem på eget sätt, så jag hade såklart glömt mitt busskort hemma, men det var iaf helt okej träning och idag har det varit riktigt jävla dålig uppdatering, men det är för jag har haft annat för mig träffade elin vid 4 tiden och sen var det direkt till träningen efter det men nu ska ja hoppa in i duschen och sen ta något och käka och sen blir det väll sova som alla andra brukar göra eller gör just nu så PEACE skriver mer imorgon // RALLE

saknar tiden när håret såg bra ut without VAAAAAAX!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0