PH och galet käkande

tjaaaaaaaaa kollade nyss paradise hotel alltid lika roligt och spännande:)! men nu ska jag sitta och trycka i mig massa mat för e sjukt jääävla hungrig och då menar jag verkligen hungrig boxstavligen! så nu sitter jag här och ska trycka i mig två rostade mackor med skinka och sallad + fruktyoughurt med persikasmak faktiskt HHAHA(A) och flingor inklusive en mandarin och ett glas äppeljuice, och sen efter det blir det direkt hopp i säng så skriver mer imorgon! // RALLE

KOLLA BILDEN men måste fan säga det saknar håret!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kasta fjortisstilen och skaffa lite swagggg, då är du katt ;)

2010-01-17 @ 17:27:47
URL: http://kkeila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0