köket hela dan!

Har inte haft tid att blogga eftersom jag var tvungen att dra redan vid 5 i halv 8 till skolan för att komma i tid, men blev ändå inte så var där 20 minuter för sent INTE BRA ALLS:/ fick strafflaga typ körrfärs istället för att hålla på med julbordet i 1 timme, och anders straffa bara mig menmen det gick ju bra till slut, har varit i köket hela dagen så inte haft någon lucka alls med dator, och samma blir det imorgon när vi sätter igång me julbord "påriktigt" helt okej faktiskt, e sjukt jävla hungrig eftersom jag inte käkade något till lunch eftersom jag hade gjort körfärssåsen, så nu blir det hugga in i något gott hoppas jag puss och PEACE // RALLE
idag var det mössdag utan vax, men har tyvärr ingan bilder eftersom jag knappt fick ta pp mobilen under dagen -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0