idag gick jag på jullov!

idag gick jag på jullov! gjorde du?, eller när går du ni på jullov, har haft lite tid idag vid datan så, har helt enkelt varit riktigt dåligt bloggande, började vid 08:15 och var faktiskt i tid den här gången! YES! ett stort plus i kanten, men det som har hänt idag:)!

.- direkt efter skolan var det till hem till tobbe i tumba var sketa kallt!
 .- sen var det hem träffa supersnälla cea :)!
  .- och nu var det laga mat åt familen och vetefan vad dom tyckte menar klart som inte säger att det blev äckligt, men fick iaf 4 glada leende eller ett flås från iza som lyckades ta en helt kött bit från min tallrik och springa iväg med men själv tyckte jag kötet blev MISSLYCKAT! -.-

och såhär såg man väl ut på första avslutningen på dagis eller nått VILKET JÄÄVLA DP LIRARE:D -.-!





Kommentarer
Postat av: Isabella

Vart kommeru ifrån ? :o

2009-12-18 @ 21:17:16
URL: http://lillskits.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha frågesport!

2009-12-18 @ 22:11:35
Postat av: Camilla

Är du och din syster syskon på riktigt eller är ni adopterade från olika ställen? :)

2009-12-19 @ 00:43:24
Postat av: K

haha söööt!

2009-12-19 @ 12:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0