idag är det fredag!

idag är det fredag vilket betyder att det är sista dagen i skolan innan helg, vilket också betyder att vi går på jullov imorgon i ca. 2 och en halv vecka! fyfan vad jag mår bra just nu aif om man ser det från den sidan att vi blir lediga iaf! helt okej träning slapp blocka sarj eftersom vårat lag vann, börjar 08:15 imorgon eller 08:00 enligt tobbe, men vet itne riktigt vem eller vad man kan lita på så nu blir det hopp i säng och hoppas på en bättre dag imorgon eller ah idag PEACE OCH GODNATT // RAAAAAAAAAAAAL!

inte något speciellt fin bild, eller finns det fina bilder på mig:O NÄE-.- men iaf utsikten från idre 09 längtar tills nästa år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför vill du inte att tjejer ska ha smink? ;O

2009-12-18 @ 15:58:08
URL: http://linaplensners.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med dig med det sista du skrev hihi :)

2009-12-18 @ 16:05:21
Postat av: Anonym

du behöver inte tycka att tjejer inte ska ha smink, säg bara:

- JAG GILLAR INTE FJORTISAR, =DET ÄR SMINK & ETT DRYGT JÄVLA BETEÉNDE!



så där ja :D

2009-12-19 @ 23:44:35
Postat av: Anonym

han trycker inte ner tjejer med smiink, han vill bara inte ha dom. Samma sak som att ni kanske inte derekt vill träffa hen hårig arab?-.- smink e kladdigt, och det visar inte ens riktiga utseende..

2009-12-20 @ 14:15:36
Postat av: nurcan süren

så jävla sjukt fin är du.



okej jag är själv tjej men ändå så kommer jag skriva detta, vi tjejer tror ni killar vill ha oss med smink på.. det är därför vi sminkar oss.

men vissa tjejer gör de verkligen för mycket, och ja, de ser förjävligt ut.

men de är allt för att få killarnas uppmärksamhet, ja vilken tjej vill inte ha den?

men smink är bara en dålig sak, så de är ingen idé att använda de, för man får bara finnar osv.

man förstör sin hud.

& jag tror faktiskt killar gillar en tjej helt naturlig.

egentligen vet jag inte ens varför smink finns.

de är ju inget bra.

men jag är faktiskt stolt över mig själv över att kunna gå runt i stan utan smink och ändå inte se förjävlig ut, men man känner dig faktiskt ren utan smink, man kan klia i sitt ansikte utan att få en vitfläck.

vem fan var den idiotiska personen som uppfann smink?

personen var en idiot

2009-12-29 @ 15:03:18
URL: http://nnurcansuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0