dagens människor?

Anonym givare:

här är två sidor som kanske kan förbättra din svenska vilket skulle göra din blogg mer tilldragande:)
Mvh: En hängiven läsare!

Svenska för invandrare:
http://www.yttermera.se/kultur/svenska_spraket/grammatikpalatt_svenska.html

Hör och härma orden!:
http://www.unniversus.se/H%C3%B6rochh%C3%A4rma.html

Det här är nog det mest patetiska jag varit med om på länge, vad är det för människa som sitter och konstaterar läser igenom folks bloggar och sen klagar på små stavfel?, vafan huvudsaken är ju att det går att läsa bloggen och det tycker nog inte bara jag att man kan göra, för jag är ju inte så jävla dålig på svenska att jag inte kan stava eller att man har svårt att förstå, hade faktiskt VG i svenska? MEN HERREGUD det är en jävla blogg det ska inte vara perfekt skrivit eller punkt , storbokstav över allt annat om jag hade skrivit så man inte förstod men nu tycker jag att jag skriver så man förstår, och vem fan tar det tid att gå in på google leta reda på två grammatik sidor för svenska VILKET JÄVLA LIV SÄGER BARA PATETISKA MÄNNISKA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0